Voorwaarden & Privacy

Privacy

Wij hechten enorm veel waarde aan veiligheid en privacy. Tevens gaan wij uiterst voorzichtig om met jouw gegevens. Wij beheren alle gegevens zelf en zullen deze nooit ter beschikking stellen aan derden, tenzij je daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Als je iets hebt besteld worden jouw adresgegevens wel doorgegeven aan PostNL, die de levering van het pakket verzorgd.

Retourneren

Mocht je bestelling onverhoopt tegenvallen, dan heb je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de artikelen retour te zenden. Wij verzoeken je vriendelijk om dit in ieder geval al binnen 7 dagen aan te melden met de reden van het retour via de mail: shop@botsboutique.nl. Denk je wel aan de mail met de reden van het retour. Zonder deze melding kunnen wij jouw retour niet behandelen. Kijk voor verdere instructies op onze pagina Retourneren.

Zichttermijn van 14 dagen

Vanaf het moment dat je jouw bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je het artikel/de artikelen 14 dagen op zicht. Wanneer je niet tevreden bent over een artikel, kun je het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen. De retourkosten zijn voor de koper. Je dient het artikel/de artikelen dus binnen 14 dagen aan ons terug te sturen. Lingerie en zwemkleding dien je om hygiënische redenen altijd boven je ondergoed te passen.

Eenvoudig artikelen ruilen

Indien je één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat, dan kun je een omruiling aanvragen via shop@botsboutique.nl. Geef duidelijk in de mail aan waarvoor je het artikel wilt omruilen. Wij checken de beschikbaarheid van het gewenste artikel en reserveren deze vervolgens direct. Je kunt ook zelf naar onze winkel komen, maar zorg dan in ieder geval voor een melding met reden via de mail.

Binnen 14 dagen geld terug

Na ontvangst van het retour in goede orde, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag van het retour terug op jouw rekening (verzendkosten worden niet vergoed). Terugbetaling vindt automatisch via de rekening/betaalmethode waarmee de originele betaling is gedaan.

Bestelling toch niet leverbaar

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten.

Klachten

Is er iets met het artikel dat je hebt gekocht of is je bestelling niet aangekomen? Wat voor klacht je ook hebt, meld het ons. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar: shop@botsboutique.nl. Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, dan zullen wij je klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. We beantwoorden je mail binnen enkele dagen na ontvangst. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten wij dat uiteraard weten.

Foutieve bestelling

Wat vervelend dat er iets fout is gegaan. Neem hierover contact met ons op via: shop@botsboutique.nl. Op werkdagen zorgen wij binnen 48 uur voor een passende oplossing.